Теоретико-методичні знання для учнів з 5-11 клас

1. Значення фізичної культури в житті.
2. Оптимальний руховий режим.
3. Значення рухової активності, поняття про фізичну вправу.
4. Поняття про здоров'я. Визначення рівня фізичної працездатнос­ті (рівня здоров'я).
5. Поняття про фізичні навантаження. Дозування фізичних наван­тажень для тренування. серцево-судинної системи. Основні фізіоло­гічні принципи тренування.
6. Фізична культура в сім'ї.
7. Здоровий спосіб життя.
8. Загартовування організму.
9.Способи попередження застудних захворювань
10. Засоби попередження інфекційних захворювань
11. Згубний вплив шкідливих звичок.
12. Профілактика Віл/сНіду.
13. Постава і статура, засоби їх корекції.
14. Правила надання першої (долікарської) допомоги
15. Правила гігієни та санітарії під час занять.
16. Правила самоконтролю під час виконання фізичних вправ.
17. Засоби підвищення працездатності, прискорення відновлення
18. Роль нервової системи в процесі оволодіння руховими діями
19. Короткий зміст оздоровчого заняття та правила самостійних занять
20. Правила ведення обліку самостійних занять
21. Засоби підвищення працездатності, прискорення відновлення
22. Роль нервової системи в процесі оволодіння руховими діями
23. Поняття про системи сучасного атлетизму
24. Вправи професійно-відновлювальної спрямованості
25. Олімпійські ігри стародавньої Греції
26. Відродження олімпійських ігор сучасності
27. Гуманістичні ідеали олімпізму
28. Оздоровчі системи та їх роль у зміцненні здоров’я

Немає коментарів:

Дописати коментар