Виконати: передачу м’яча
• з глибини майданчика під нападаючий удар;
• двома руками зверху біля сітки, стоячи спиною до неї;
• на точність;
• у стрибку;
прийом м’яча двома руками знизу в зоні 5,6,1 та передачу в зони 4,3,2.
нападаючий удар із зони4, 3, 2 з високих та середніх передач;
нападаючий удар з другої лінії, нападаючий удар слабшою рукою.
Вибір місця для другої передачі в зоні 2, стоячи спиною до напрямку передачі.
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності | ||||
---|---|---|---|---|---|
низький | середній | достатній | високий | ||
10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.); ігровий майданчик (дів.) | Хлопці | 4 | 5 | 6 | 7 |
Дівчата | 2 | 4 | 5 | 6 | |
6 передач на точність через сітку із зони 2,3,4 ( в зазначену зону) |
Хлопці | 2 | 3 | 4 | 5 |
Дівчата | 1 | 2 | 3 | 4 |
Теоретична підготовка
Роль та місце спортивних ігор у вихованні моральновольових якостей особистості. Волейбол у сучасному олімпійському русі. Фізична підготовленість волейболіста. Суддівство змагань. Чинники, які визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань. Прийоми самоконтролю за фізичним навантаженням. Правила першої допомоги в разі травмування. Методика самостійних занять. Поняття про втому та перевтому. Функціональні можливості організму.
Немає коментарів:
Дописати коментар