Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка для 8-х класів

Теоретико-методичні знання
Визначні спортивні досягнення олімпійців. Основні цінності олімпізму. Правила загартування холо-довими та тепловими процедурами. Допомога при обмороженнях та опіках. Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності.
Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю. Правила безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять

Учень, учениця:
н а в о д и т ь п р и к л а д и визначних спортивних досягнень олімпійців;
х а р а к т е р и з у є цінності олімпізму,
н а з и в а є: ознаки обмороження, опіків та профілактику їх попередження; правила загартування холодовими та тепловими процедурами;
п о я с н ю є значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності;
х а р а к т е р и з у є засоби та методи розвитку швидкісно-силових якостей;
д о т р и м у є т ь с я правил безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять

Загальна фізична підготовка
Стройові вправи
ходьба; біг; стрибки;
загальнорозвивальні вправи;
вправи для формування по-стави;
вправи для розвитку швидкості;
вправи для розвитку спритності;
вправи для розвитку витривалості;
вправи для розвитку сили;
вправи для розвитку гнучкості;
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей

Учень, учениця:
в и к о н у є: повороти в русі наліво, направо, команду «Прямо!», організовувальні вправи;
в и к о н у є різновиди ходьби, бігу, стрибків;
в и к о н у є: вправи в русі, в парах, у трійках, без предмета, з предметами (набивними м’ячами, гантелями, гімнастичними лавами, джгутами);
в и к о н у є: вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; повторний біг на відрізках 15–30 м, прискорення до 20 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом;
в и к о н у є різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; метання м’яча в ціль; акробатичні вправи; вправи на підвищеній опорі; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; естафети, що складаються із комбінованих вправ;
в и к о н у є: рівномірний біг до 1500 м; чергування бігу та ходьби на дистанції до 1700 м; стрибки через скакалку;
в и к о н у є: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; пересування в упорі на руках; вправи з гантелями, гумовими джгутами;
в и к о н у є:
вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; відведення ніг та рук за допомогою партнера; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо;
в и к о н у є стрибки на одній та двох ногах у довжину та висоту; перестрибування через перешкоди, відштовхуючись однією та двома ногами; вистрибування з присіду; кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах; кидки набивного м’яча (1 кг) різними способами;
Б е р е у ч а с т ь у спортивних іграх;
д о т р и м у є т ь с я правил безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять

Немає коментарів:

Дописати коментар