Теоретико-методичні знання
Основи раціонального харчування. Олімпійська Україна. Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами, складання індивідуальних програм. Перша допомога при травмах (удар, вивих, перелом, розтягнення).Учень, учениця:
п о я с н ю є основи раціонального харчування; правила першої допомоги під час травм;
н а з и в а є досягнення українських олімпійців на міжнародній арені, значення НОКУ для розвитку спорту;
х а р а к т е р и з у є правила самостійних занять фізичними вправами;
д о т р и м у є т ь с я правил техніки безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять;
в о л о д і є методикою складання індивідуальних програм занять фізичними вправами;
Загальна фізична підготовка
вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30–60 м; прискорення до 30 м з різних вихідних по-ложень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; естафети, рухливі ігри;
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; метання м’яча в ціль; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500 м; біг 300–400 м з інтервалом по 1-2-3 рази; біг у перемінному темпі до 1700 м; стрибки зі скакалкою; рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тренажерах;
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо;
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; серійні стрибки з поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду; стрибки
«в глибину» з наступним вистрибуванням угору; кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах.
Учень, учениця:
в и к о н у є організовувальні вправи, ходьбу, біг, стрибки; загальнорозвивальні вправи; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; вправи для розвитку швидкості, спритності, витривалості, сили, гнучкості та швидкісно-силових якостей.
Немає коментарів:
Дописати коментар