Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка для 9-х класів

Теоретико-методичні знання
Основи раціонального харчування. Олімпійська Україна. Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами, складання індивідуальних програм. Перша допомога при травмах (удар, вивих, перелом, розтягнення).


Учень, учениця:
п о я с н ю є  основи раціонального харчування; правила першої допомоги під час травм;
н а з и в а є  досягнення українських олімпійців на міжнародній арені, значення НОКУ для розвитку спорту;
х а р а к т е р и з у є  правила самостійних занять фізичними вправами;
д о т р и м у є т ь с я  правил техніки безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять;
в о л о д і є  методикою складання індивідуальних програм занять фізичними вправами;

Загальна фізична підготовка
Ходьба; біг; стрибки; загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами — набивними м’ячами, гімнастичними лавами, джгутами); вправи для формування та корекції постави;
вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30–60 м; прискорення до 30 м з різних вихідних по-ложень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; естафети, рухливі ігри;
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; метання м’яча в ціль; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500 м; біг 300–400 м з інтервалом по 1-2-3 рази; біг у перемінному темпі до 1700 м; стрибки зі скакалкою; рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тренажерах;
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо;
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; серійні стрибки з поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду; стрибки
«в глибину» з наступним вистрибуванням угору; кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах.

Учень, учениця:
в и к о н у є  організовувальні вправи, ходьбу, біг, стрибки; загальнорозвивальні вправи; вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; вправи для розвитку швидкості, спритності, витривалості, сили, гнучкості та швидкісно-силових якостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар