Теоретико-методичні знання
Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості. Відродження Олімпійських ігор сучасності. Засоби розвитку сили, гнуч¬кості та методи контролю.Ознаки перевтоми та засоби їх попередження. Правила безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять
Учень, учениця:
п о я с н ю є значення раціонального рухового режиму для здоров’я людини;
н а з и в а є форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості;
х а р а к т е р и з у є: відродження Олімпійських ігор сучасності; засоби та методи розвитку сили, гнучкості; ознаки перевтоми;
в о л о д і є: методами контролю за розвитком сили, гнучкості; засобами самоконтролю за адекватністю фізичних навантажень за суб’єктивними відчуттями;
д о т р и м у є т ь с я правил безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять
Загальна фізична підготовка
Стройові вправи ходьба, біг, стрибки;
загальнорозвивальні вправи;
вправи для формування постави;
танцювальні вправи;
вправи для розвитку швидкості;
вправи для розвитку спритності;
вправи для розвитку витривалості;
вправи для розвитку сили;
вправи для розвитку гнучкості
Учень, учениця:
в и к о н у є: шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одношеренговий; зміна напрямку заходженням плечем;
в и к о н у є різновиди ходьби, бігу, стрибків вивчені в попередніх роках;
в и к о н у є: загальнорозвивальні вправи: вправи на місці та в русі, в парах, без предмета, з предметами (м’ячами, обручами, гімнастичними па¬лицями, скакалками, набивними м’ячами (1 кг)), у парах;
в и к о н у є: вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;
в и к о н у є танцювальні вправи;
в и к о н у є: повторний біг на відрізках 15–30 м; приско¬рення до 15 м із різних вихідних положень зі зміною швидкості і напрямку за сигналом;
в и к о н у є: різновиди стрибків із завданнями зі зміною напряму; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод; «човниковий» біг 4×9 м;
в и к о н у є: рівномірний біг до 1000 м; перемінний біг 200–400-метрових відрізків зі швидкістю 2–3,5 м/с і 30–50 м прискореного бігу зі швидкі¬стю 4,0–4,5 м/с; стрибки через скакалку;
в и к о н у є: згинання і розгинання рук в упорі лежачи (хл) від лави (дівч.); підтягування у висі та у висі лежачи (дівч.); присідання на одній та двох ногах; згинання та розгинання рук в упорі стоячи біля стіни під кутом 45–50°; кидання і ловіння набивного м’яча в парах;
в и к о н у є: вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; відведення ніг та рук за допомогою партнера; вправи на розтягування
Рухливі, народні,спортивні ігри та естафети
Б е р е у ч а с т ь у рухливих, народних, спортивних іграх та естафетах
Немає коментарів:
Дописати коментар