Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка для 6-х класів

Теоретико-методичні знання
Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини.  Олімпійські ігри у Стародавній Греції.
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітковому періоді.
Засоби розвитку витривалості та методи контролю.
  Правила поведінки під час занять плаванням у басейнах та водоймищах.

Учень, учениця:
н а в о д и т ь п р и к л а д и впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
х а р а к т е р и з у є: Олімпійські ігри у Стародавній Греції; особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму у підлітковому віці; засоби і методи контролю витривалості;
в о л о д і є методами самоконтролю фізичного стану під час занять вправами, спрямованими на розвиток витривалості
п о я с н ю є значення та д о т р и м у є т ь с я правил: поведінки під час плавання у басейнах та водоймищах; безпеки життєдіяльності на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять;

Загальна фізична підготовка
Стройові вправи;
ходьба, біг; стрибки;
загальнорозвивальні вправи;
вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;
танцювальні вправи;
вправи для розвитку швидкості;
спритності;
сили;
швидкісно-силових якостей;
гнучкості;
витривалості

Учень, учениця:
в и к о н у є: шикування та перешикування раніше вивченими способами; стройовий крок, розмикання та змикання на місці; команди: «Збільшити дистанцію», «Зменшити дистанцію»; рух по межах, кутах і точках залу;
в и к о н у є: різновиди ходьби, бігу та стрибків;
в и к о н у є: загальнорозвивальні вправи на місці та в русі, без предмета, з предметами (м’ячами, гімнастичними палицями, обручами, скакалками), у парах;
в и к о н у є: вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;
в и к о н у є танцювальні вправи;
в и к о н у є: повторний біг на відрізках 10–30 м; при¬скорення до 10 м із різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом;
в и к о н у є: багаторазові стрибки з поворотами на 90, 180 та 360°; акробатичні вправи; вправи на підвіщеній опорі; подолання смуги пере¬шкод, «човниковий» біг 4×9 м, біг з різних вихідних положень;
в и к о н у є: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі (хл.) та висі лежачи (дівч.), присідання, піднімання тулуба з положення лежачи; піднімання тулуба з положення лежачи на животі; вправи з гантелями (до 1 кг), еспандерами, з предметами збільшеної ваги у парах; пересування в упорі на руках;
в и к о н у є: вистрибування з присіду вгору; стрибки з місця в довжину та висоту; стрибки в «глибину» з наступним вистрибуванням угору; метання малого м’яча; серійні стрибки з поштовхом однією та двох ніг; кидки і ловлення набивного м’яча (1кг);
в и к о н у є: вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; відведення ніг та рук за допомогою партнера; вправи на розтягування;
в и к о н у є: рівномірний біг до 1200 м; перемінний біг 200–400-метрових відрізків по черзі с прискореною ходьбою 30–50 м; стрибки через скакалку
Рухливі, народні,спортивні ігри та естафети
Б е р е у ч а с т ь у рухливих, народних, спортивних іграх та естафетах

Немає коментарів:

Дописати коментар