Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка для 5-х класів

Теоретико-методичні знання
     Загальна характеристика здорового способу життя. Поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості. Фізичне виховання у Стародавній Греції.  Правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою.
Основи самоконтролю під час занять фізичними вправами.
Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять.

Учень, учениця:
х а р а к т е р и з у є: здоровий спосіб життя; поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості;
н а в о д и т ь п р и к л а д и особливостей фізичного виховання в Стародавній Греції;
в о л о д і є: методами самоконтролю за дотриманням правильного положення тіла; основними прийомами самоконтролю за об’єктивними показниками (ЧСС) під час занять фізичними вправами;
д о т р и м у є т ь с я п р а в и л: гігієни та санітарії; безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять
Загальна фізична підготовка
Стройові вправи, ходьба, біг; стрибки;
загальнорозвивальні вправи;
вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;
танцювальні вправи;
вправи для розвитку швидкості;
спритності;
сили;
видкісно-силових якостей;
гнучкості;
витривалості

Учень, учениця:
в и к о н у є: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням, із колони по два, чотири розведенням і злиттям; рух уперед з кроку на місці;
в и к о н у є: ходьбу по діагоналі, «протиходом» та «змійкою»; різновиди ходьби, бігу та стрибків;
в и к о н у є: загальнорозвивальні вправи на місці та в русі, без предмета, з предметами (м’ячами, гімнастичними палицями, обручами, скакалками), у парах;
в и к о н у є: вправи для формування постави та запобігання плоскостопості;
в и к о н у є: танцювальні вправи;
в и к о н у є: повторний біг на відрізках 10–30 м; прискорення до 10 м із різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом;
в и к о н у є: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 та 180°; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м, рухливі та народні ігри, естафети.
б е р е у ч а с т ь у рухливих, народних іграх та естафетах;
в и к о н у є: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі (хл.) та висі лежачи (дівч.), присідання, піднімання тулуба з положення лежачи; піднімання тулуба з положення лежачи на животі; вправи з гантелями (до 1 кг), еспандерами, з предметами збільшеної ваги у парах;
в и к о н у є: вистрибування з присіду вгору; стрибки з місця в довжину та висоту; стрибки в «глибину» з наступним вистрибуванням угору; метання малого м’яча;
в и к о н у є: вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; відведення рік та рук за допомогою партнера; вправи на розтягування;
в и к о н у є: рівномірний біг до 1000 м; повторний
біг 4×30 м, 2×60 м
Рухливі, народні,спортивні ігри та естафети
Б е р е у ч а с т ь у рухливих, народних, спортивних іграх та естафетах

Немає коментарів:

Дописати коментар