Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка для 11-х класів

Теоретико-методичні знання
Фізична культура у сім’ї. Вплив занять фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері Основи методик розвитку сили, витривалості , гнучкості, швидкісносилових якостей, спритності. Вправи професійно-відновлювальної спрямованості Олімпійська філософія та здоровий спосіб життя.


Учень, учениця:
х а р а к т е р и з у є фізичну культуру у сім’ї; олімпійську філософію та здоровий спосіб життя; вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії
володіє основами методик сили, витривалості,гнучкості, швидкісносилових якостей, спритності
п о я с н ю є вплив фізичного навантаження та відпочинку на фізичний розвиток, вплив занять
фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері
р о з р о б л я є програми з розвитку витривалості , сили, гнучкості, швидкісно-силових якостей,
спритності (за вибором та допомогою вчителя); індивідуальні програми фізкультурно-оздоровчих тренувань відповідно до рівня фізичної підготовленості складає та виконує: комплекси професійно-відновлювальної спрямованості для різних напрямів

Загальна фізична підготовка
Ходьба; біг; стрибки; загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами — набивними м’ячами, гімнастичними лавами, джгутами);
вправи для формування та корекції постави;
вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30–100 м; прискорення до 40 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; естафети, рухливі ігри;
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; метання м’яча в ціль;  акробатичні вправи; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м;
вправи на координацію рухів, рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500 м; біг 300–400 м з інтервалом по 1-2-3 рази; біг у перемінному темпі до 1700 м; повільний біг до 12 хв.(хлопці) 9 хв.
(дівчата), біг під гору та навпаки, безперервний рівномірний біг; стрибки зі скакалкою; рухливі та спортивні ігри;
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; присідання на одній нозі з наступним підскоком угору, вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тренажерах;
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або
скакалкою, складеною вчетверо;
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей:
біг з максимальною швидкістю після підстрибування, після бігу на місці, після різкої зміни напрямку бігу, стрибки з місця в довжину та висоту; серійні стрибки з поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду; стрибки «в глибину» з наступним вистрибуванням угору;  кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах;

Учень, учениця:
в и к о н у є організовувальні вправи, ходьбу, біг, стрибки; загальнорозвивальні вправи; вправи для формування та корекції постави та запобігання плоскотопості; вправи для розвитку швидкості, спритності, витривалості, сили, гнучкості та швидкісно-силових якостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар