Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць |
Зміст навчального матеріалу |
Теоретичні відомості |
|
Учень, учениця: характеризує розвиток гімнастики в Україні; дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами, усвідомлює, що «Гімнастика» є важливим засобом підвищення соціальної активності людей, задоволення їх моральних запитів тощо; |
Розвиток гімнастики в Україні на сучасному етапі. Роль гнучкості та м’язової сили в оволодінні руховими діями. Правила безпеки |
Спеціальна фізична підготовка |
|
Учень, учениця: виконує: стройові вправи і прийоми; загальнорозвивальні вправи з предметами (скакалка, гімнастична палиця, гумові джгути, набивні м’ячі) та без предметів; перетягування каната; вправи для формування та корекції постави; комплекси ритмічної гімнастики; танцювальні вправи |
Стройові вправи і прийоми, загальнорозвивальні вправи з предметами та без предметів; перетягування каната; вправи для формування та корекції постави; ритмічна гімнастика; танцювальні вправи |
Стрибки |
|
Учень, учениця: виконує: опорні стрибки способом «ноги нарізно», «зігнувши ноги» (козел у довжину, висота 90–105 см); стрибки через скакалку |
Опорні стрибки; стрибки через скакалку |
Лазіння |
|
Учень: виконує лазіння по канату у два чи три прийоми |
Хлопці: лазіння по вертикальному канату |
Рівновага |
|
Учениця: виконує: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – стійка на носках, руки в сторони – 2–3 кроки на носках – мах правою (лівою), руки вперед – мах лівою (правою), руки вперед – поворот кругом на носках у напівприсіді, руки в сторони – 2 стрибки зі зміною положення ніг – крок правою(лівою) – упор стоячи на лівому (правому) коліні, хват за колоду – праву (ліву) ногу вниз – махом правої (лівої) зіскок. застосовує самострахування під час виконання гімнастичних вправ; |
Дівчата: вправи у стані рівноваги (колода, висота 105–110 см)
|
Акробатика |
|
Учень: виконує: орієнтовну комбінацію елементів вправ: в. п. – стійка на голові і руках (з допомогою) – упор присівши – перекид уперед – довгий перекид уперед – перекид назад в упор стоячи ноги нарізно – стрибок в о. с. Учениця: виконує: орієнтовну комбінацію елементів вправ: в. п. – о. с. – два перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – перекид назад у напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах – стрибок в упор присівши – випрямитися – «міст» (з допомогою) – перехід в упор присівши – о. с. |
Хлопці: – стійка на долонях з опорою на стіну; |
Виси та упори |
|
Учень, учениця: |
Хлопці: вправи на паралельних брусах (низьких): вихід в упор поштовхом двома; перемах правою (лівою) в сід на стегні; на перекладині (високій та низькій): підйом переворотом в упор поштовхом двома. Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см): – махом однієї та поштовхом другої підйом переворотом в упор на нижній жердині; – з сіду на стегні зіскок з поворотом на 180° |
Немає коментарів:
Дописати коментар