Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць |
Зміст навчального матеріалу |
Теоретичні відомості |
|
Учень, учениця: характеризує історію розвитку гімнастики; називає фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра й дотримується правил їх виконання; дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами; свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших |
Історія розвитку гімнастики. Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання. Правила безпеки під час занять гімнастичними вправами |
Спеціальна фізична підготовка |
|
Учень, учениця: виконує: стройові вправи і прийоми; загальнорозвивальні вправи: з гантелями, еспандерами; з предметами збільшеної ваги; у парах; підстрибування вгору з упору присівши; стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки; танцювальні кроки |
Стройові вправи і прийоми; вправи з предметами; танцювальні кроки |
Стрибки |
|
Учень, учениця: виконує: опорний стрибок способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80–90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення; стрибки через скакалку (4´30 стрибків) |
Опорний стрибок; стрибки через скакалку |
Лазіння |
|
Учень, учениця: виконує: лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми |
Лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах |
Рівновага |
|
Учениця: виконує: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о. с. застосовує самострахування під час виконання гімнастичних вправ |
Дівчата: – вправи у стані рівноваги (колода, висота 95–100 см) |
Акробатика |
|
Учень: виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с. – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» – перехід в упор присівши – о. с. Учениця: виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – випрямитися – «міст» (з допомогою) – перехід в упор присівши (з допомогою) – о. с. |
Хлопці: – стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); – «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; – два перекиди вперед злито. Дівчата: – два перекиди вперед злито; – «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши |
Виси та упори |
|
Учень: виконує: вправи на паралельних брусах (низьких): орієнтовну комбінацію елементів вправ: упор на брус з опорою ногами – сід «ноги нарізно» – сід на праве (ліве) стегно – перехват лівою (правою) – зіскок з поворотом на 90° з утриманням о. с.; згинання та розгинання рук в упорі від підлоги; виконує: вправи на перекладині (низькій): орієнтовну комбінацію елементів вправ: вис стоячи – махом однієї поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор – махом назад зіскок – о. с.; підтягування у висі на високій перекладині. Учениця: виконує: вправи на різновисоких брусах або низькій перекладині та низький перекладині: орієнтовну комбінацію елементів вправ: вис стоячи – вис присівши поштовхом двох ніг упор – о. с; підтягування у висі лежачи; згинання та розгинання рук в упорі від підлоги |
Хлопці: – вправи на паралельних брусах (низьких): упор на брус з опорою ногами; сід «ноги нарізно»; сід на стегні; зіскок з поворотом на 90° і 180°; – вправи на перекладині (низькій): махом однієї поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор; махом назад зіскок Дівчата: – вправи на різновисоких брусах або низькій перекладині та низький перекладині (висота 95 см); – поштовхом двох ніг в упор; – опускання вперед у вис присівши |
Немає коментарів:
Дописати коментар