Навчальна програма для 5 класів "Варіативний модуль ГІМНАСТИКА"



Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць

Зміст навчального матеріалу

Теоретичні відомості

Учень, учениця:
характеризує історію розвитку гімнастики; називає фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра й дотримується правил їх виконання;
дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами;
свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших

Історія розвитку гімнастики. 

Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання. 

Правила безпеки під час занять гімнастичними вправами

Спеціальна фізична підготовка

Учень, учениця:
виконує: стройові вправи і прийоми;
загальнорозвивальні вправи: з гантелями, еспандерами; з предметами збільшеної ваги; у парах; підстрибування вгору з упору присівши; стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки;
танцювальні кроки

Стройові вправи і прийоми; 

вправи з предметами; 

танцювальні кроки

Стрибки

Учень, учениця:
виконує: опорний стрибок способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80–90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення; стрибки через скакалку (4´30 стрибків)

 

Опорний стрибок;



стрибки через скакалку

Лазіння

Учень, учениця:
виконує: лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми
Лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах

Рівновага

Учениця:
виконує: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о. с.
застосовує самострахування під час виконання гімнастичних вправ
Дівчата:
– вправи у стані рівноваги (колода, висота 95–100 см)

Акробатика

Учень:
виконує
: орієнтовні комбінації елементів вправ:
в. п. – о. с. – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» – перехід в упор присівши – о. с.
Учениця:
виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ:
в. п. – о. с – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – випрямитися – «міст» (з допомогою) – перехід в упор присівши (з допомогою) – о. с.
Хлопці:
– стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя);
– «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши;
– два перекиди вперед злито.




Дівчата:
– два перекиди вперед злито;
– «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши

Виси та упори

Учень:
виконує
: вправи на паралельних брусах (низьких): орієнтовну комбінацію елементів вправ: упор на брус з опорою ногами – сід «ноги нарізно» – сід на праве (ліве) стегно – перехват лівою (правою) – зіскок з поворотом на 90° з утриманням о. с.;
згинання та розгинання рук в упорі від підлоги;
виконує: вправи на перекладині (низькій): орієнтовну комбінацію елементів вправ: вис стоячи – махом однієї поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор – махом назад зіскок – о. с.;
підтягування у висі на високій перекладині.

Учениця:
виконує
: вправи на різновисоких брусах або низькій перекладині та низький перекладині: орієнтовну комбінацію елементів вправ: вис стоячи – вис присівши поштовхом двох ніг упор – о. с;
підтягування у висі лежачи;
згинання та розгинання рук в упорі від підлоги

Хлопці:
– вправи на паралельних брусах (низьких): упор на брус з опорою ногами; сід «ноги нарізно»; сід на стегні; зіскок з поворотом на 90° і 180°;
– вправи на перекладині (низькій): махом однієї поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор; махом назад зіскок





Дівчата:
– вправи на різновисоких брусах або низькій перекладині та низький перекладині (висота 95 см);
– поштовхом двох ніг в упор;
– опускання вперед у вис присівши

Немає коментарів:

Дописати коментар