Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць |
Зміст навчального матеріалу |
Теоретичні відомості |
|
Учень, учениця: характеризує гімнастику, як засіб розвитку фізичних якостей; визначає оптимальний руховий режим; дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами |
Оптимальний руховий режим. Розвиток фізичних якостей засобами гімнастики. Профілактика травматизму під час занять гімнастикою. Правила безпеки під час занять гімнастичними вправами |
Спеціальна фізична підготовка |
|
Учень, учениця: виконує: стройові вправи і прийоми; загальнорозвивальні вправи; вправи для формування та корекції постави; вправи з подоланням власної ваги та ваги партнера; вправи для розвитку гнучкості; вправи на координацію рухів; елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки |
Стройові вправи і прийоми; загальнорозвивальні вправи з предметами та без предметів; вправи для формування та корекції постави; вправи з подоланням власної ваги та ваги партнера; вправи для розвитку гнучкості; вправи на координацію рухів; елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки |
Стрибки |
|
Учень, учениця: |
Опорні стрибки; стрибки через скакалку |
Лазіння |
|
Учень: виконує лазіння по канату без допомоги ніг |
Хлопці: лазіння по вертикальному канату |
Рівновага |
|
Учениця: виконує: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – руки в сторони – перемінний крок з правої, коло руками вниз – перемінний крок з лівої, коло руками вниз – мах правою, руки вперед – поворот кругом на носках у напівприсіді, руки в сторони – 2 стрибки зі зміною положення ніг – поворот направо (наліво) – зіскок вигнувшись ноги нарізно |
Дівчата: вправи у стані рівноваги, вивчені у попередніх класах (колода, висота 110 см)
|
Акробатика |
|
Учень: виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с. – переворот в сторону – поворот на 90° – стійка на руках (з допомогою) – упор присівши – перекид уперед – довгий перекид уперед – перекид назад в упор стоячи ноги нарізно – стрибок в о. с; Учениця: виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: переворот в сторону – поворот на 90° – в. п. – о. с.– упор присівши – два перекиди уперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – перекид назад у напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах – стрибок в упор присівши – випрямитися – «міст» нахилом назад (з допомогою) – о. с. з «мосту» (з допомогою) |
Хлопці: переворот у сторону; Дівчата: «міст» нахилом назад (з допомогою); встати з «моста», переворот у сторону. |
Виси та упори |
|
Учень, учениця: виконує: комбінації елементів вправ вивчених у попередніх класах; орієнтовні комбінації елементів вправ: із вису підйом силою або переворотом в упор – махом назад зіскок, руки в сторони – о.с.; підтягування у висі на високій перекладині; згинання та розгинання рук в упорі лежачи Учениця: виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ, вивчених у попередніх класах; підтягування у висі лежачи; згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
Хлопці: вправи на паралельних брусах: згинання і розгинання рук в упорі на брусах; вправи на перекладині: підйом силою; підйом переворотом в упор. Дівчата: вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см) |
Немає коментарів:
Дописати коментар