Навчальна програма для 9 класів "Варіативний модуль ГІМНАСТИКА"



Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць

Зміст навчального матеріалу

Теоретичні відомості

Учень, учениця:
характеризує
гімнастику, як засіб розвитку фізичних якостей;
визначає оптимальний руховий режим;
дотримується правил безпеки під час занять гімнастичними вправами

Оптимальний руховий режим. Розвиток фізичних якостей засобами гімнастики. Профілактика травматизму під час занять гімнастикою. Правила безпеки під час занять гімнастичними вправами 

Спеціальна фізична підготовка

Учень, учениця:
виконує
: стройові вправи і прийоми;
загальнорозвивальні вправи;
вправи для формування та корекції постави;
вправи з подоланням власної ваги та ваги партнера;
вправи для розвитку гнучкості;
вправи на координацію рухів;
елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки

Стройові вправи і прийоми; загальнорозвивальні вправи з предметами та без предметів; вправи для формування та корекції постави; вправи з подоланням власної ваги та ваги партнера; вправи для розвитку гнучкості; вправи на координацію рухів; елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки

Стрибки

Учень, учениця:
виконує
: опорні стрибки (хлопці – стрибок через гімнастичного козла в довжину висотою 105–115 см способом «ноги нарізно»; дівчата – стрибок у присід – зіскок вигнувшись через гімнастичного коня чи козла в ширину висотою 100–110 см);
стрибки через скакалку

Опорні стрибки; стрибки через скакалку

Лазіння

Учень:
виконує
лазіння по канату без допомоги ніг
Хлопці:
лазіння по вертикальному канату

Рівновага

Учениця:
виконує
: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – руки в сторони – перемінний крок з правої, коло руками вниз – перемінний крок з лівої, коло руками вниз – мах правою, руки вперед – поворот кругом на носках у напівприсіді, руки в сторони – 2 стрибки зі зміною положення ніг – поворот направо (наліво) – зіскок вигнувшись ноги нарізно

Дівчата: 

вправи у стані рівноваги, вивчені у попередніх класах (колода, висота 110 см)

 

Акробатика


Учень:
виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с. – переворот в сторону – поворот на 90° – стійка на руках (з допомогою) – упор присівши – перекид уперед – довгий перекид уперед – перекид назад в упор стоячи ноги нарізно – стрибок в о. с;

Учениця:
виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ: переворот в сторону – поворот на 90° – в. п. – о. с.– упор присівши – два перекиди уперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – перекид назад у напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах – стрибок в упор присівши – випрямитися – «міст» нахилом назад (з допомогою) – о. с. з «мосту» (з допомогою)

 



Хлопці:

переворот у сторону;






Дівчата:

«міст» нахилом назад (з допомогою); встати з «моста», переворот у сторону.

Виси та упори

Учень, учениця:
виконує
: комбінації елементів вправ вивчених у попередніх класах;
орієнтовні комбінації елементів вправ: із вису підйом силою або переворотом в упор – махом назад зіскок, руки в сторони – о.с.; підтягування у висі на високій перекладині;
згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Учениця:
виконує: орієнтовні комбінації елементів вправ, вивчених у попередніх класах; підтягування у висі лежачи;
згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Хлопці: вправи на паралельних брусах: згинання і розгинання рук в упорі на брусах; вправи на перекладині: підйом силою; підйом переворотом в упор. 





Дівчата:
вправи на різновисоких брусах та низькій перекладині (висота 95 см)

Немає коментарів:

Дописати коментар